Tukaj ste: Domov > O podjetju > Aktualno

Aktualno

 

1. februar 2010

Monitoring izvajanja hotelskih in gostinskih storitev

Slika 1: Monitoring izvajanja hotelski in gostinskih storitev

 

 

KAKO DVIGNITI KAKOVOST, UČINKOVITOST IN TRŽNO TER FINANČNO USPEŠNOST IZVAJANJA HOTELSKIH IN GOSTINSKIH STORITEV

V kolikor želite izboljšati kakovost storitev v vaših nastanitvenih in gostinskih objektih, vam v skladu z vašimi željami in specifičnimi potrebami, ki jih ugotovimo na podlagi ogleda objekta in poglobljenega razgovora z vami, izdelamo učinkovito poročilo in predstavimo smernice za dvig kakovosti vaših storitev na podlagi Monitoringa izvajanja hotelskih in gostinskih storitev.

Monitoring temelji na metodi skritega gosta in izvedbo storitev svetovanja, operativnega nadzora, vodenja organiziranosti in izvajanja gostinske ponudbe ter hotelskih storitev. Končno ponudbo glede načina izvajanja ponujenih storitev in obsega želimo na vsak način prilagoditi čisto vašim specifičnim potrebam glede na situacijo v vašem podjetju, vaše poslovne cilje in potrebe, zato nas pokličite ali pošljite elektronsko sporočilo in skupaj bomo ugotovili katero in kakšno storitev potrebujete.

V priponki si oglejte celotno ponudbo Monitoringa izvajanja hotelskih in gostinskih storitev.

Eva Šegula - vodja projekta, eva.segula@hosting.si
T: 01 2349743
GSM: 051 692 550